två dagar kvar

sen åker jag hem till helsingborg. ska bli jättemysigt. saknar min familj så mycket! man ser på livet med ett annat perspektiv nu tycker jag.. ta vara på den tiden man har tillsammans, gör något meningsfullt varje dag. gör något som du tycker om. gör något som får dig att skratta/le. ta den tid du behöver för dig själv. livet är verkligen för kort för att låta en massa måsten vara ivägen.

var extremt trött imorse så istället för att gå till gymmet fick det bli en sovmorgon och sedan en morgonpromenad så jag vaknade till liv. nu ser jag på vbå och ska gå till praktien vid 12.. idag är det 13-31.30 som gäller och imorgon 7-15 och sedan direkt ta tåget hem!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0