återuppstå från de döda

igår hade johanna och jag mys och gos som bara vi kan haha låter ju bra men ja vi har alltid väldigt trevligt. gick en lång runda på jakt efter bingolotter och blev såå besvikna när de första stället sa att en gubbe hade köpt 35 st (!!) och då inte hade fler. vi försökte på ytterligare ett ställe och där fick vi äntligen tag på vars en!
vi gick hem till mig och kröp ner i soffan och började äta både chips, choklad och muffins. DET var vi värda efter en två timmars runda och mensvärk från hel*etet.....

jaja efter ett tag måste man ju röra på sig lite för att inte få trycksår på rumpan och då välter jag ut ett vattenglas på datorn.. snabbare än blixten försöker jag fixa det men den verkade oskadd.. tills jag försökte stänga av den. allt slutade fungera och ringde pappa med gråten i halsen, hur skulle jag kunna klara mig utan en dator????? natten gick och imorse när jag skulle försöka starta den (för 25e gången) ville den inte.. städade hela lägenheten och försökte igen och ääääntligen. ist alive! den behövde nog bara sova lite..

nöjd är jag och nu ska väntar jag på att J ska komma hem så att vi kan förbränna det vi smällde i oss igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0