fredag och lussebak

imorse försökte jag gå upp i tid (läs, fick dra mig upp kvart i nio) för att läsa lite i pediatrikboken.. såå tråkigt och inte alls min grej!

kl 12 mötte jag upp Emma för att handla alla ingredienser för lussebullsbak. vi gick hem till henne och skulle precis sätta igång när det slog oss att vi faktiskt glömt det viktigaste, saffran. aja.. tillbaka till affären och köpa saffran då, tur att vi inte har långt..

sen har vi spenderat eftermiddagen med att baka. mysigt och de blev jättegoda! så nu har vi mys till idol ikväll..

nu ska jag strax bege mig till gymmet för ett pass core och ett pass spinning. är lite trött så hoppas att det inte märks när man väl är där.

trevlig fredag på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0