fullt upp...

dagarna springer förbi och jag har verkligen pressat in så mycket som möjligt, så nu ska jag VILA när jag kommer till kna och plugga en massa...

i torsdags kom jag till helsingborg och pappa hämtade mig på stationen. vi åt lunch tillsammans med karl på ett ställe som heter roys, supermysigt och såå gott. pasta med kräftstjärtar/räkor och god sås. jag körde ut till Bjuv en sväng och hälsade på Linkan, det var inte igår! vi snackade så mycket man bara kan på en timme innan han skulle ut till jobbet och jag vidare till mormor. Umgick lite med henne och höll henne sällskap medans hon fixade och donade. På kvällen mös jag med mamma och pappa.

Fredagen: pluggade jag en hel del. försökte på mig det här med läkemedelsräkningen och pappa fick hjälpa mig lite. träffade Jimmy en sväng och sedan blev det middag med Bellan på Helsing. även pasta och gottit vin och sedan drinkar. myspys framför brasan inte helt fel haha :)
klockan 22,45 ville en ny liten person komma ut i vår värld<3

 

Lördagen följde pappa med mig till väla och fixade en ny mobil. som jag för övrigt vill använda nununu men måste vänta till 6e december för att inte stå med dubbla abonnemang. Blev fotboll med petter och sedan smög jag in till Issa & Patrik och deras lilla neo. han har redan fångat ens hjärta ska jag säga! Så vart väl där i några timmar innan jag mötte upp Cicci och de för ett glas på stan.

nu fixar jag det sista och ska äta lite söndagsmiddag med mamma, pappa och karl innan jag åker igen! som sagt, lite vila och lugn och ro nu hade inte skadat även om jag gillar full fart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0