hej godingar!

nu sitter jag i helsingborg igen. och som vanligt har jag tusen saker att fixa..

nu på dagen är det plugg, plugg och plugg. har efter lite om och men äntligen blivit godkänd på min hemtenta! haha ja jag kuggade min hemtenta, det ni. speciella lärare. bth i ett nötskal, det vissa gör är ok för andra inte. tycker att en och samma person borde rättat tentorna...! då ena handledaren godkänt att bara ha två artiklar (vi skulle ha fyra, gissa vad jag svettades och svor över att få ihop det!) och den andra godkände inte min etik. i studiehandledningen hade de skrivit "eventuella etiska konflikter i vårdrelationen" och jag tolkade det som jag ville men hade ändå med etik, bara inte en etisk teori? aja.. massa ord blev det här utan något vettigt ;)

sen blir det en tur till frisören, känns som om det var längesedan jag klippte mig men när jag sen kollade i kalendern var det "bara" två månader sedan. oj då.. men men tackar inte nej till lite pyssel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0