25 årsfest

Jimmy fyllde 25 i veckan så i lördags vart det fest :) tog tåget tidigt på morgonen för att åka hem till cicci och vi pillade lite med det ena och det andra och vid 17 gick vi till Matte innan vi skulle ner till festen. Det var nere på Jakob Johansens hus och det var såå mysigt och fint där. Hans mamma hade gjort jättegod mat med. Vid halv tre ville de flesta ut men jimmy och jag stannade kvar och hjälpte hans mamma att fixa med det sista innan det blev taxi hem :)

på söndagen var det bara mys hela dagen. Cicci kom och hämtade mig och vi körde till stallet och jag skrittade både havanna och en annan häst. så mysigt att bara skritta runt och känna hela atmosfären haha. låter helskumt men men. sen hämtade vi upp Jocke och Jimmy och mös till film!

har varit en mysig helg men det kändes konstigt att inte träffa mina föräldrar när man väl är i samma stad. aja, nästa helg! då fyller karl 20 :) presenttips?? :)

idag tåg jag tåget tillbaka och nu är jag hemma. steker lite pannkakor sen blir det väl bara lugnt, börjar sju imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0