födelsedagsmiddag

som skrivet fyllde min bror 20 igår och då gick hela familjen + hans flickvän ut och åt på Gastro Bistro. Jäääättegod mat, goda drinkar och goda viner! Tanken är att det är lite tapas över det hela, man kan beställa in massa små rätter och dela på. Men jag tog Gambas till förrätt och Wallenbergare till huvudrätt sen vart jag rätt mätt faktiskt. Men smakade på det de andra hade och allt var supergott.

Efter middag gick Karl, Mika och jag till utposten där Cicci och gänget satt. Vid 12 försvann jag bort till Bara Vara för jag ville träffa Anna, Bell och Johanna lite och efter ett tag kom Jimmy, Matte, Jessika och Sofia dit med. Blev en sväng på Madame Moustache innan Jimmy och jag gick och åt nattmat och tog taxi hem. På morgonen mös vi till Mr. Poppers Penguins. Såå söt haha. Jag älskar pingviner.

Tog bussen hem till Issa och har slappat lite till Solsidan med henne och patrik. Har velat se den serien jättelänge men har velat se den från 1a avsnittet och det hade dem så nu är jag hooked ;)






 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0