ingen energi

igår hade jag praktik mellan 7-16.30 sedan skulle jag och johanna på afrodans. men den var inställd så vi tänkte testa en annan, vi var där i tio minuter sen gick vi ut. inte alls vår grej. så då gick vi till ica och köpte naturgodis istället ;) haha fetto nr 1 och 2.

så på kvällen var det mys med tjejerna till top model och desperate. var det bara vi som skrattade så att vi nästan grät? klockrent avsnitt.

nu har jag mysfrukost med kaffe, god smörgås och tända ljus. för mig är det jätteviktigt att börja dagen i lugn och ro utan stress. sen ska jag strax cykla till sjukhuset för att gå med min handledare på hennes utbildning om missbrukare. ska bli intressant att se! men blir bara en halv dag, ska till vårdcentralen kl 13 sen ska jag faktiskt hem och sova lite. är helt slut.

Kommentarer
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

naturgodis är väl trots allt lite nyttigare än vanligt! :) hihi.

Fin blogg du har förövrigt!

kram

2011-10-05 @ 08:36:57
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0