måndag måndag måndag

johanna sov hos mig igår efter vi sett filmen. vad det är mysigt i sällskap. jag kan absolut vara ensam, men har jag vant mig vid att ha folk runtomkring mig är det riktigt jobbigt att helt plötsligt vara ensam. och efter att ha haft sällskap i sängen fyra nätter i rad ser jag inte fram emot inatt haha.

haft basgrupp idag där vi gick igenom graviditet och förlossning. känns som om jag kan det nu då det är det "normala" vi ska kunna. hur ofta det nu sker? men men. har varit lite hos johanna och pluggat genusvetenskap och sedan gick vi och körde ett pass bosu och efter det lite kondition. det ni! ;) behövs efter allt skit vi har ätit i helgen haha.

nu tänkte jag faktiskt läsa lite mer om bemötandet av barn på sjukhus innan jag måste sova.. upp tidigt och gå på läkemedelsräkning. fy för det är inte min grej det haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0