muffins i mängder

okej, igår hade jag lite brottom. la ner alla muffins i påsar innan vi gick vidare och när jag sen kommer hem på kvällen är ALLA ihopklibbade och ser ut som en treåring gjort dem. jaha då får jag gå upp tidigt imorgon och fixa nya..

kl 8 ställer jag mig och gör nya, fast ett annat recept. av någon anledning sväller dem som fan i ugnen och blir inte alls fina haha. jag kan bara inte ta med mig dem till praktiken. asgoda, men skitfula. Så.. nu har jag ca 50 muffins i olika former/smaker i frysen. någon som vill ha? Själv ska jag strax cykla ner till gylles och köpa vetelängd. Housewivesjobbet är inget för mig. Håller mig nog till sjuksköterskeriet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0