promenix

efter promenaden gick jag till solariet och solade i tjugo minuter. vad det är skönt. men jag har så mycket dubbelmoral. halva sara är nyttig, bra och sköter sig och sen har vi andra sara, som är den totala motsatsen. haha jaja härligt att man har två sidor ;) Man kan lura på mig det mesta, idag bestämde jag mig för att testa sojamjölk, för det ska ju vara bra? Nu har jag bara mjölk i kaffet så kanske inte är den bästa testaren men den får tummen upp iaf!

jag längtar längtar längtar till nästa helg! då kommer fina Malin hit. Johanna och jag pratade om när vi träffade henne senast och jag kom fram till att sist vi sågs var i somras när jag var i karlskrona på besök? är det möjligt? vart har tiden tagit vägen? Känns inte alls så. Men såå mysigt och roligt!!

fina, underbara Malin. denna bilden säger allt om oss, så mycket lycka i ett litet badkar tillsammans med en dammsugare ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

snygg bild! ;) lääängtar!

2011-10-22 @ 17:50:33
URL: http://norrkopingshemligheter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0