dagen efter...

igår gick jag och Becca till Björn i vår klass där en del av killarna var. kändes märkligt att vara två tjejer och resten killar, det brukar vara tvärtom när det gäller vår klass ;)

vid 22 trillade en del från klassen in och efter ett tag var vi riktigt många i björns lilla etta, superroligt!
blev en vända på statt innan kvällen avslutades :)

idag vart jag riktigt bakis så jag har sovit från och till fram till 15. visserligen har jag inte sovit så mycket i natt heller så säkert det som spökat med.. men har städat (äntligen!!!) och duschat så nu känner jag mig lite fräschare. ska gå  och möta emma nu och så ska vi mysa och skvallra lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0