Dagens




Dagens humör:
Glad, men lite stressad! (tenta snart...)
Dagens mående: Bra
Dagens borde: Borde verkligen plugga istället för att sitta här
Dagens frisyr: Uppsatt, plattat
Dagens smink: Bodyshops mineralpuder, mascara
Dagens klädsel: Enkel tröja och mörkblå byxor.
Dagens planer: Spendera hela dagen i skolan av någon onödig anledning
Dagens materiella vill ha: En ny mobil! haha :)

Dagens fundering: Att idag är det sex månader sedan min fina morfar dog. tiden går så snabbt, du är otroligt saknad!!!!<3

Dagens beroende: Kaffe och läkerol xtreme, och jag undrade varför jag hade ont i magen igår??
Dagens tråkigaste: Att jag frivilligt anmälde mig att gå på basrådsmöte. för jag är ju så engagerad i det ;)
Dagens längtan: Till Latinodansen i eftermiddag, lets shake som ass.. ;)
Dagens superlängtan: hihi säger jag inte :)
Dagens tidning: alla mina bloggar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0