flottister och sjuksköterskor

igår var vi på förfest hos en av mina nyfunna vänner (läs hittade i kebabkön förra lördagnatten). Det är detta jag älskar med studentlivet, spontaniteten! Var några killar som tyckte att vi skulle dra ihop en förfest och vi är ju inte sena med det :) Blev en sväng på Statt och dansade lite innan emma tyckte att jag skulle gå hem ;) Så hon låste in mig hos mig :/ men Johanna kom och räddade mig och vi begav oss på fler äventyr; efterfest på minerva.

Så vi vaknade upp där och efter ett tag körde vi in till johanna så vi kunde byta om och gå och äta frukost/lunch/middag på stars med våra nya vänner :) haft ännu ett riktigt roligt dygn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0