helgen i hbg

dagarna går snabbt och man hinner aldrig med allt man vill..

men på fredagen åt jag middag med mina föräldrar (känns kanske konstigt att skriva så när jag bor hos dem, men min familj är nog de jag träffar minst ändå. de är guld värda som ställer upp alltid alltid oasvett) och sedan körde karl mig till Anna och filippa där vi hade en minireunion från turkiet. Men det blev bara ett kort besök och sedan kom hem hem till Laröd igen..

Lördagen, då hämta Cicci&Jocke mig så åkte vi och tittade på när Jimmy spelade fotboll. Kul att se :) efter åkte vi alla fyra och åt glass på sofierokiosen! Cicci och jag hade lite tjejmys hos henne och fixade med håt och naglar innan Jimmy kom dit igen och vi åt tacos. Blev lite "förfest"/spelande och sedan promenerade cicci, jimmy och jag ner till stan för lite dricka. Halva priset på docken, inte dåligt. :) Men det blev ingen sen kväll vilket var rätt skönt. Vi sov jättelänge på söndagen, klockan var väl 13 eller något. Då hämtade cicci och jocke oss och vi hade söndagsmys hos dem med chips, dipp, ben and jerrys och två filmer, "när lammen tystnar" och "bridesmaids".. den sista trodde jag skulle vara sååå bra eftersom de flesta sagt det men jag blev nog lite besviken :P men visst, roligt och lite småmysig med inte mer än så :)

så nu tar det emot lite att åka tillbaka när man haft en så mysig helg :/ men det går snabbt igen tills nästa gång man ska ner och nu är det en tenta som väntar! ska begrava mig i böckerna så fort jag kommer till karlskrona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0