ny vecka, nytt tema!

nu är ju tentan skriven och den ska jag lägga bakom mig ett tag och fokusera på det nya, barn & vuxna i vården!

jag börjar min fem veckors praktik på en psykiatrisk vårdavdelning imorgon, ska bli otroligt spännande! jag var där i förra veckan för att få schema och så, och det är ju minst sagt speciellt. men kan nog bli väldigt nyttigt och stärka mig!

idag är jag ledig vilket har betytt sovmorgon och nu ska jag pilla lite med grejer innan det blir lunch på stan med Emma. tänkte shoppa lite med och hämta ut den nya boken och två klänningar som jag beställt på Nelly. Ikväll blir det ett bosupass och lite mys innan det blir tidig säng! börjar sju imorgon :/ kan nog bli en bra dag detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0