Skämtåsido


Skämtåsido, så att ni inte tror att jag är en idiot, det förra inlägget var för att driva med alla dumma tjejer i helsingborg. Tyvärr har vi rätt många sådana som jag nyss beskrev. Okej, Oxfilé är gott, pinsesstårta är oemotståndligt och jag gillar rosa. Men man ska ta allt med en nypa salt ;)

Jag är faktiskt rätt snäll, mot dem som är snäll mot mig. Och vi får se om detta blir någon seriös blogg. Jag vet iaf att Anna fick sig ett gott skratt ;D hihi. Töntar vi är ist. men jag gillar oss endå <3<3

Allt för mig, för idag ;D



c??lviiin


Kommentarer
Postat av: hmm

Jag hade lätt haft mina händer där hon har sina :$

2007-04-09 @ 22:55:34
Postat av: panni

hahahaha ja blev nyss varnad för ja spamma dej! haaha d eva de värsta! HAHA

2007-04-09 @ 23:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0